مـــــــادرانـــــــه
سایت مشاوره رایگان بارداری-تعیین جنسیت جنین قبل و بعد از حاملگی-پسر یا دختر-محاسبه دقیق زمان تخمک گذاری-عوارض سقط جنین-شکل پرده بکارت
صفحه نخست | فهرست مطالب | کد ساعت آدمک | شعرهای کودکانه | ابراز عشق به همسر | پیشگیری از بارداری | کتاب آشپزی رایگان
برای پسر دار شدنبرای دختر دار شدن

تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری =>    روش تغذیه     روش زمانبندی     روش مزاج    روش آی یو آی    روش آی وی اف
تعیین جنسیت جنین بعد از بارداری =>    روش آزمایش خون    روش سونوگرافی    روش طب سنتی بوعلی سینا    روش مزاج

بارداری هفته به هفته | زمان تخمک گذاری | تشخیص بارداری | سن حاملگی | تست بارداری | سلامت جنین | عکس جنین | فیلم مراحل رشد جنین
آموزش شب اول عروسی
Google

در اين وبگاه

پر بازدیدترین ها
نگارنده: هستی - ٥ اردیبهشت ۱۳۸٦

 تعین جنسیت کودک با تغـذیه

 

روشهای احتمالی تعین جنسیت :

          مصرف و محدود کردن بعضی غذاها به پسر شدن و بعضی دیگر به دختر شدن می­انجامد;مواد غذایی با کم کردن یا به افزایش دادن اسیدیته رحم زنان و دختران باکره ارتباط زیادی دارد و پیشگیری تغذیه­ای % 80 میتواند مفید باشد.البته باید این تغیرات به مدت 4 تا 6 هفته اعمال شود که البته باید حتما زیر نظر پزشک و مراقبتهای خاص و با مقایدر معین انجام شود و اجرای خود سرانه به آن هیچ کمکی نخواهد کرد .

 


برای تولد نوزاد پسر :

باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرده و مصرف کلسیم را محدود کرد.

این مواد غذایی شامل : مرکبات ،زردآلو ،آناناس ،موز ،هلو ،گلابی ،سیب ،گوجه سبز ،آلو ،خیار ،خرما ،گیلاس ،تمشک ،توت­فرنگی و... 

ممنوعیت اجرای این برنامه : فشار خون بالا ،ناراحتی قلبی ،نارسایی کلیوی

برای تولد نوزاد دختر  

باید از مواد غذایی حاوی کلسیم بالا استفاده کرده و مصرف سدیم و پتاسیم را محدود کرد.

این مواد غذایی شامل : پنیر سفید ،ماست ،شیر ،تخم­مرغ ،بادام ،گردو ،بادام­زمینی ،گوشت ،کاهو و...

 ممنوعیت اجرای این برنامه : اختلالات عصبی ،بالا بودن کلسیم خون ،نارسایی کلیوی

توجه :مصرف تمام قرصهای ضد بارداری در دوران اجرای برنامه باید متوقف شود.

 شیر و عسل چایی دارچین و زعفرون پریود رو جلو میندازه، البته اگر باردار باشید ممکنه برای بچه داخل رحم خطرناک باشد

منابع  : دکتر سید علی کشاورز – دنیای تغذیه نشریه شماره 021 

چی بخورم تا زودتر خوب بشم؟

غذاهای مقوی برای دوران بارداری:

تغذیه در دوران بارداری:

خانمها در دوران بارداری به میزان زیادی پروتئین، برخی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند اسید فولیک و آهن و کالری برای دریافت انرژی نیاز دارند. کمتر از  غذاهای آماده استفاده کنید زیرا آنها تنها حاوی میزان زیادی کالری بدون ارزش غذائی هستند.

معنی بهتر خوردن همیشه بیشترخوردن نیست. شاید تعجب کنید اما شما روزانه  تنها به 300 کالری بیشتر از پیش نیاز دارید یعنی در کل 2500 کالری روزانه. خیلی راحتتر از آن چیزی که فکر می کنید این 300 کالری اضافه به بدن شما می رسد.

از نوشیدنیهای کافئین دارپرهیز کنید

از خوردن  زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار خودداری کنید ، زیرا این نوشیدنیها ، مقداری از آهن موجود در بدن را از بین می برند . تحقیقات نشان داده اند که خوردن  بیش از 4 فنجان قهوه یا چای در روز می تواند باعث سقط، وزن کم نوزاد و حتی مرده زائی شود. کافئین در چای، کولاها، شکلات و نوشیدنی های غیر الکلی و کاکائو نیز وجود دارد. به جای این مواد می توانید از  دم کرده های بدون کافئین یا  نوشیدنیهای سالمتر مثل شیر کم چربی، آب میوه های خالص و یا یک لیوان آب با چند قطره لیمو بنوشید.

در دوران بارداری  رژیم نگیرید

رژیم گرفتن در دوران بارداری  برای مادر و جنین‌ بسیار خطرناک است. بیشتر رژیم های کاهش وزن همراه باعث کاهش  آهن، اسید فولیک و بسیاری از ویتامینها و مواد معدنی مورد نیاز می شوند. افزایش وزن یکی از نشانه های مهم در حاملگی طبیعی می باشد. خانمهایی که در دوران بارداری که خوب غذا می خورند و افزایش وزن طبیعی دارند ،فرزندان سالمی به دنیا می آورند. بنابراین اگر شما با خوردن غذاهای تازه و سالم و مقوی در حال اضافه کردن وزن هستید ناراحت نشوید.

هر چهار ساعت یک بار،از غذای کم حجم استفاده کنید.

ممکن است شما سیر باشید اما  فرزند‌تان گرسنه باشد؛ بنابراین هر 4 ساعت یک بار چیزی میل کنید. اگر ویار یا حالت تهوع یا سوزش سر دل یا سوء هاضمه دارید،از غذاهای کم هجمبا تعداد  وعده های بیشتر استفاده کنید . خوردن 5 یا 6 وعده غذای کم حجم بسیار قابل تحمل‌تر است تا خوردن سه وعده غذای پر حجم.و هیچ یک از وعده های غذائی خود را حذف نکنید، ممکن است که شما گرسنه نباشید اما فرزند شما مرتبا به مواد غذائی نیاز دارد.

گاهی از مواد شیرین مورد علاقه تان مصرف کنید

هر چند که مواد غذایی فرآوری شده و میان وعده های بسته بندی شده موجود در بازار و دسرهای شیرین نباید جزو مواد غذائی همیشگی شما باشند، اما این دلیل نمی شود که در دوران بارداری از همه خوراکیهای مورد علاقه خود چشم‌پوشی کنید. البته می توانید از جایگزین‌های خوب در این مورد استفاده کنید مانند: دسرهای میوه ای، شربت بدون چربی و یخ زده میوه ها و یا ماستی که با بیسکویت مخلوط شده است. اگرگاهی از شیرینی، کیک و یا چیز مشابهی مصرف کردید خودتان را سرزنش نکنید و ناراحت نشوید زیرا مقدار کمی کیک یا شیرینی اصلا به شما و فرزندتان صدمه نخواهد زد.

افزایش وزن تدریجی داشته باشید

چنانچه وزن خانم باردار قبل از بارداری مناسب بوده است ، در دوران بارداری بایستس بین  11تا 15 کیلو گرم اضافه وزن پیدا داشته باشد.. اگر قبل از بارداریکمبود وزن داشته اید ، می بایستی مقداری بیشتر مثلا بین  5/12 تا 18کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید و چنانچه قب از بارداری اضافه وزن داشتید در دوران بارداری می بایستی بین  7 تا 5/11 کیلوگرم وزن اضافه کنید. اگر شما کوتاه قد هستید (157 سانتیمتر و یا کمتر) یا در دوران نوجوانی هستید و یا بیشتر از یک جنین دارید باید در مورد افزایش وزن مناسب با پزشک خود مشورت کنید. این که چه زمانی افزایش وزن پیدا کنید تقریبا” به اندازه میزان آن مهم است. کمترین اضافه وزن باید در سه ماهه اول بارداری باشد، تقریبا  بین 900 گرم تا 2 کیلو، و سپس تدریجا به وزن شما اضافه‌ شود؛ بیشترین اضافه وزن باید در سه ماهه آخر بارداری و زمانی که جنین بیشترین رشد خود را دارد، داشته باشید،  که این اضافه وزن در حدود  450 گرم در هر هفته می باشد.

استفاده از قرص های ویتامین و مواد معدنی

یک برنامه غذائی خوب و کامل باید شامل کلیه موادی باشد که شما در دوران بارداری به آن نیاز دارید. با مصرف قرص‌های ویتامین به همراه مواد معدنی  می توانید مطمئن باشید که شما همه مواد غذائی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید. مطمئن شوید که داروی شما حاوی 600 تا 800 میکروگرم اسید فولیک است زیرا کمبود این ویتامین گروه B‌ می تواند باعث نقایصی در لوله عصبی جنین مانند اسپاینا بیفیدا شود. در ماههای بعد شما معمولا احتیاج به دریافت آهن و کلسیم خواهید داشت تا مطمئن شوید که مقادیر مورد نیاز از این مواد را دریافت می‌کنید.

کسنی که رژیم گیاهخواری داشته و یا بیماری خاصی مانند دیابت، دیابت حاملگی، کم خونی و سابقه تولد نوزاد با وزن پایین را دارند باید با پزشک‌شان در مورد نوع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود مشورت کنند.

به یاد داشته باشید که بیشتر همیشه بهتر نیست. از خوردن مقادیر زیاد ویتامین ها و مواد معدنی بپرهیزید زیرا این عمل می تواند به فرزند در حال رشد شما آسیب برساند

مطالب مرتبط:

 سقط جنین

سقط جنین رایگان 

  زمان دقیق تخمک گذاری 

 تعیین سن حاملگی

آموزش تعیین جنسیت 

 روش سنتی تعیین جنسیت

  تعیین جنسیت رایگان در منزل

عکس و فیلم جنین در رحم  

سونوگرافی

 ترک سیگار فوری

مطالب تصادفی:

عروس فراری وسط بازی فوتبال !! + عکس

سنگ قبر جالب یک دختربچه سرطانی + عکس

لیست دعا برای ازدواج دختر دم بخت

آموزش شب اول عروسی به زبان فارسی

هستی
سلام.امیدوارم بتونم مطالب خوبی رو برای شما ارائه کنم.استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است hasti_l82@yahoo.com
مطالب روز